18 Aralık 2012 Salı

hediyelik şişeler var hanımmmmmm:)))))

merhabalar,
bu sıralar habire Filiz'in eserleriyle bloğumda yayın yaptım.
şimdi de benden olsun dedim......
biz bu şişeleri ilk olarak sevgili ECE AYMER sayesinde gördük,öğrendik.
burdan kendisine tekrar teşekkürlerimi yolluyorum ve bu şişeleri
ECE'ye ithaf ediyorum kabul ederse:)))))
ayrıca sevgili Ece Kul'un getirttiği kumaşların desenlerinden kullandım bazı şişelerde.
kumaşlarla diktiğiniz eşyalarınızla kombin olarak kullanabilirsiniz bu şişeleri.












isteyenler bana fatmafidanbasaran@hotmail.com dan bana ulaşabilirler.

23 yorum:

tülin dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, bayıldım.

Nilgünden gülücükler - El işi sitesi dedi ki...

Şişeler çok şık,çok güzel olmuşlar.Ellerinize sağlık.Sevgiler:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Nasıl şeker şeyler bunlar böyle, ellerine sağlık canım benim...

*kelebekana*-* dedi ki...

BEYAZ FONLULARI AYRI BİR BEĞENDİM ...ellerine sağlık ..

Banuca dedi ki...

Becerikli hatunlar yaaa... Öptüm o güzel ellerinizi :)

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık

Fidan Başaran dedi ki...

çok teşekkürler hepinize:)))))

Atolye Terapi Evim dedi ki...

Çok güzel olmuşlar Fidan hanım ellerinize sağlık uzun zamandır takip ediyorum çok zevkli işler çıkarıyorsunuz benim bloğumuda ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili atölye terapi evim,
takibiniz ve beğenileriniz için çok teşekkürler
ben de sizin takibinizdeyim:)))))

fiamma dedi ki...

Her biri ayrı güzel teker teker yayınla hangi birine bakacağımı şaşırdım inan.

Atolyekedi dedi ki...

Çok güzeller, ellerinize sağlık

halime dedi ki...

çok ğüzeller.ellerinize sağlık...

Fidan Başaran dedi ki...

fiammacım tek tek yayınlasaydım keşke:))))kaç gün bloğa yayın olurdu:)))))
atölye kedi çok teşekkürler
halime çok teşekkürler

Çilekli Mektubum dedi ki...

Cok guzeller,ben de bir sut sisesi boyama muptelasi olarak hepsini bir arada gorunce daha da bir sevdim,ellerinize saglik...

Adsız dedi ki...

Merhaba, zannederim aynı yolun yolcusuyuz.Ahşap boyama yapıyorum ben de.Henüz çok yeni bir bloğum var ben de tavsiyeleriniz için beklerim mutlaka.

meralhobiart dedi ki...

hepsi çok tatlı olmuş Fidan ablacım ellerine sağlık.

hobivakti dedi ki...

OooOOoooo harika bunlar ama. :)

Renk renk, cıvıl cıvıl...

Bakınca insanın yüzünde tebessüm oluşturan cinsten. :)

Çok beğendim, ellerine, emeğine, yüreğine sağlık. :)

hobivakti dedi ki...

Cam boyası ilemi yaptın yoksa akrilik boya ile mi?

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Çook güzeller!
Ellerine sağlık!

Fidan Başaran dedi ki...

çilekli mektubum,asker gibi dizdim:))))daha devamı gelecek.
beğendiğin için teşekkürler
butikrabia,beğeniniz için teşekkürler,gelicem ben de size:))))
meralhobiart,teşekkürler canım
hobivakti,teşekkürler
cam boyası enamels ile yaptım
üzerine de parlak vernik
colettecim sağol arkadaşım

Nedret dedi ki...

Ne kadar çalışkansın Fidan:)) Hepsi nefis olmuşlar. Ellerine sağlık:))

Fidan Başaran dedi ki...

Nedret'cim,Serpil ablam duysun.....
koca yazdan beri sürünüyor bu şişeler elimde....allaha şükür bittiler

güls dedi ki...

bayıldım bu şişelere ben <3