4 Mayıs 2012 Cuma

yengem Derya Baykal'daydı:))))

iyi akşamlar,
bugün hiç planda olmayan şahane bir gün yaşadık.
Bursa'da oturan amcamın eşi ve kızları İstanbul'a geldiler.Görüşüp görüşemeyeceğimiz belli değildi.
Çünkü kardeşim için doktorda randevumuz vardı.Şansa  bizim işimiz tam ayarlamışız gibi zamanında bitti ve Kanaltürk stüdyosuna sadece kuzenleri görürüz düşüncesiyle gittik.
Dışarda görüşürüz derken bizi içeri aldılar ve Derya Baykal'a konuk olacak yengemi de gördük.Yayını da izledik.Daha sonra stüdyoya girdik ve Derya Baykal'ı da gördük.
Şahane bir salıncak kurmuşlardı,ben bile sallandım.....
Bu arada söylemeden geçemicem,Derya Baykal 18lik fıstık valla,maşallah.....
Yengemin keçe çalışmalarına bayıldı,tekrar davet etti.Satış için yengeme aracı olacağını söyledi.
Valla kısacası tam bir ev sahibi gibi davrandı.Çok takdir ettim kendisini.Yengem adına ben de çok
teşekkür ederim kendisine.
Bu arada yayını izlemeyenler internetten izleyebilirler.
Yengem gerçekten çok zevklidir.Kendi atölyesinde kurslar veriyor.Ayrıca sipariş alıyor.
Bursa'da oturan arkadaşlarıma ,gidip kendisiyle tanışmalarını mutlaka tavsiye ederim.
Bulunmaz bir fırsat olur.Gerçekten çok zevkli işler yapan hocalar bulmak zor maalesef.
Herkese tavsiye ederim.İlgilenenlere detaylı bilgi veririm.
Ben de bir kaç kare resim çektim sizler için ve hemen yayınlıyorum:))))))
Yengemi karşılarken



Salıncakta sallarken


Yengemin şahaserleriyle


yengem







yengem,kızları ve Derya Baykal










Yayın sonrası ikrada bulundular


stüdyodaki elişleri


Bu hanımda yayındaydı
Yayınıma çok ara vermiştim istemeden.İnşallah bu resimlerle kendimi affettiririm sizlere.......

13 yorum:

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

tesadüf bugün izledim yayını ve çok hoştu gerçekten yayın sonrası ev sahibliği gerçekten büyük bir incelikmiş sevgilerimle:)

Noblesse dedi ki...

programı yerinde izlemen hoş olmuş, yengenin çalışmalarını takip edebileceğimiz bir bloğu var mı?Programın videosunu D.Baykal'ın sitesinden mi izleyebiliriz?

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili fikir projeleri,
sevindim yayını görmüş olmana.
Evet ,çok kibar davranıyor misafirlerine.
sevgili Noblesse,
internette kanaltürk yazıp,
deryanın bugünkü programını indir.
Saat 15.20 gibi,nerdeyse 1 saat 20 dk sonrası çıktı yengem.

aksungur46 dedi ki...

fidoşşşş sen nerelere gitmişsin bakim ne güzel bir gün geçmiş yengeni de kutlarım. ailece becerikliler

emelden.blogspot.com dedi ki...

Fidoşum, tesadüf bugün yayını izledim.Hatta keçe ürünlere özellikle boyutlu tablolara bayılmıştım.Demek yengenmiş.Çok yetenekli ama çok da zevkli eserleri var.Bazen yetenek sadece işe yaramıyor.Zevkli işler çıkarmak bir o kadar önemli.
Yengeciğini tebrik ediyorum.Bu arada sizede çok sürpriz bir gün olmuş, ne güzel.
Az kalsın unutuyodum, bende masa ayırttım.27 beraberiz İnşallah.
Çok öpüyorum.

Syhn dedi ki...

ne güzel devamı da gelir inş. derya baykalın elektriği çok pozitif. demek gerçekten nazik biri olmasından kaynaklanıyor

Fidan Başaran dedi ki...

Serpil ablacım,süper bir gündü gerçekten.Plan yapmayınca bazen daha iyi oluyor.
Emel'cim,
dediğim gibi yengem çok zevkli ve beceriklidir.Zaten Derya hn mutlaka kış sezonuna gelmelisin dedi.Hatta haftaya büyük kızı Özden
de yine keçelerle çıkacak.Asistanına ayarla dedi.
dediğim gibi çok ilgilendi bizimkilerle.27 sinde görüşmek üzere,öptüm

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili Shyn,
haftaya büyük kızı özden keçelerin devamını gösterecek.seyredin lütfen

fiamma dedi ki...

BAyıldım her birine, hiç seyredemez oldun Derya Baykal'ın programlarını artık. Bir de çok bağrış çağrış geliyor dayanamıyorum zaman zaman ama böyle güzel çalışmaları kaçırınca da üzülüyorum. Yarın gelip dha detay bakacağım hatta videosunu bulup izleyeceğim... sevgiler.

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili fiamma,
valla ben de seninle aynı fikirdeydim taaa ki Derya hanımın kendisini görene kadar.
kanaltürk diye girin sonra derya hanımın 4 mayıs tarihini seçin,seyredersiniz.

Hayrünnisa dedi ki...

HAKİKATLI KIZIM FİDAN VE DEĞERLİ BLOGGER DOSTLARI,TÜM İÇTEN DİLEKLERİNİZ VE DESTEĞİNİZ İÇİN ÖNCELİKLE TEŞEKKÜR EDERİM.PROGRAMIM YOĞUN OLDUĞU İÇİN SİZLERE ŞİMDİ DÖNE BİLDİM,BUNUN İÇİN ÜZGÜNÜM BENİ HOŞ GÖRMENİZİ DİLİYORUM,BURSA NIN LİNE TV "ATÖLYE"PROGRAMININ BU AYKİ KONUĞU BENİM PAZARTESİ GECESİ 21:15 TE YAYINLANIYOR KAPLOLU YAYINDA BULUYOR OLMAYANLAR İÇİN İNTERNETTEN YAYIN İZLEME ŞANSIDA VAR.
BURAYA EN KISA ZAMANDA SİZLER İÇİN ÇALIŞMALARIMI KOYUCAM,AYNI ZAMANDA BANA ULAŞMAK İSTEYENLER İÇİNDE FACEBOOK VE TWİTTER DAN ULAŞA BİLİRLER.
SEVGİ VE SAYGILARIMLA TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZERE
HAYRÜNNİSA AKKURT BAŞARAN

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
funda dedi ki...

Selamm yenge pek hamaratmış maşallah.Emeğine sağlık.Bu cuma da ben Derya hanıma gidiyorum.Tv den Derya hanımı hep beğenirim zaten.Bir de yakından görmek güzel olacak. Sevgilerimle...