4 Ocak 2011 Salı

hediyelik havlu setim

merhabalar sevgili arkadaşlarım,
en son kendi yaptığım yılbaşı sabun süslemelerimi yayınlamıştım.
yaptığım tüm sabunlar satıldı.
keşke sevgili Ece'den daha önce öğrenseymişim diyorum,
çünkü ancak 6o torba sabun hazırlayabildim.
daha fazla yapabilseydim keşke.....
seneye inşallah:))))))
şimdi de English home'dan aldığım  çeşitli renklerdeki havluları süslemeye başladım.
yanında da takım olsun diye 1 adet mum ve 1 adet sabunu da
aynı şekilde süslücem.
kardeşim yarın 2 arkadaşını ziyarete giderken 1'er set hediye götürecek.
bakalım ilk yorumlar yarın gelecek.....
torbasında 3'lü seti , (1 ad havlu+1 ad mum+1 ad sabun) 25 TL,
torbasında 1 havlu, 10 TL,
torbasında 1 mum, 10 TL,
torbasında 1 sabun, 10 TL
yani set almak daha karlı olacak.......

merakla yorumlarınızı bekliyorum

24 yorum:

aksungur46 dedi ki...

fidoşum bu ne zerafet harika olmuşlar.renk ve süsleme çok güzel ayyy bayıldım.marifetli güzel seni çok öptüm

Fidan Başaran dedi ki...

canım Serpil ablam,
beğendin mi?
ben de seni çok öptüm,teşekkürler

ufuk.ekinci dedi ki...

fidancığım kendin gibi çok zarifler inanılmaz güzel olmuşlar okadar zarif ki ne diyeceğimi bilemiyorum ellerine sağlık hamarat arkadaşım

Fidan Başaran dedi ki...

Ufuk'cum,
çok sağol arkadaşım

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Canım ne kadar şık olmuş bu set böyle. Çok sevdim, çok güzel bir hediye olur bunlardan gerçekten. Güle güle kullansın sahipleri. Ellerine sağlık canım.

Fidan Başaran dedi ki...

Serap'cım,
beğendiğin için çok teşekkürler
valla açıkçası biri bana böyle hediye getirse pastadan daha makbule geçer,hem de kalıcı olur,
diye düşünerek çıktım bu yola:)))))

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Çok zarif olmuşlar ellerine emeğine sağlık canım.bol kazançlar.sevgiler SLN

Unknown dedi ki...

Cnm gönlüğne sağlık muhteşem olmuşlar,güzel fikir kolay gelsin hayırlı kazançlar..

eli dedi ki...

ben yine cok begendim. ellerine saglik. sabun süslemerinden ben de yaptim. camiideki kizlar karne gününde birseyler satmak istediler. ben de birseyler hazirladim onlar icin. :)

Neşece herşey dedi ki...

Ellerine emeğine sağlık canım çok hoş olmuşlar..

lolipu dedi ki...

çok şık ve zevkli olmuş, ellerine sağlık, kapış kapış gider bunlar:))))

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili beyaz kelebek,sevgili turkuaz,sevgili lolipu,sevgili 2zannesi çok teşekkürler
sevgili eli yine beğenmene ben de sevindim:))))
yaptıklarını yayınla da bi görelim:))))

Nedret dedi ki...

Pek kibar olmuşlar. Ellerine sağlık.

Fidan Başaran dedi ki...

teşekkürler sevgili Nedret

Gülcan dedi ki...

çok şık olmuşlar eli,nize sağlık.

Banuca dedi ki...

Anca gelebildim, trafim yoğundu, takıldım :))
Ay Fidoooşş, bunlar çok zarif olmuş, zevkine hayran kaldım, bereketli satışlar olsun, yorumu yazdım, şimdi biraz daha bakacağım :)

bahar yorgun dedi ki...

harika olmuşlar. çok zarif ellerinize sağlık

Fidan Başaran dedi ki...

teşekkürler sevgili gülcan,sevgili bahar yorgun
Banuşum yolun uzak trafik çoktur:))))
canım arkadaşım çok teşekkürler

Şehnaz dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL VE FARKLI BİR HEDİYE..

esensdollsandpuppets dedi ki...

Merhaba beni ziyaret etmiş ve izlemeye almışsınız.Sevindim ve bloğunuzu keşfettim.Çokda beyendim.Sabunlarınız çok zarif.Sevgiler

minikmini dedi ki...

ayyyy çok güseeeelll,beyazın saflık ve sadeliği mum-sabun-havlu üçlüsüyle birleşince haaarika olmuş,ellerinize sağlık :)

Yeşim dedi ki...

Çok zarif olmuş tatlım gelin gibi :) ellerine sağlık, çok beğendim.

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili şehnaz,esen,minik ve yeşim'cim çok teşekkürler

Hikmet KUNDAK YILDIRIM dedi ki...

Çalışmanız harika olmuş, ellerinize sağlık. Çok güzel bir hediye fikri. sizin ilkblog denemeniz de harika. Bende yaklaşık 1hafta kadar önce blog kurdum. 38 haftalık hamileyim:) Fırsat buldukça güzel şeyler paylaşmaya çalışıyorum. Çalışmalarınızı ilgiyle takip edeceğim. sevgiyle kalın.