13 Ekim 2010 Çarşamba

ahşap boyama

merhabalar herkese,
Sevgili Ece'nin buluşmasına 2 arkadaşımla gittiğimi söylemiştim,
ordan çıkınca onlar da aşka gelip bir sürü malzemeler almıştı ,
demiştim yaaaaaa:))))))))
işte bugün Ayşen'de toplanıp ilk boya günümüzü yaptık......
Ayşen'lerin bir gurubu var
Kitap okuyorlar ve okudukları kitapların sunumunu yapıyorlar
Bu sunumda da kitapla ilgili öğeleri kullanıp,
hediyeler hazırlıyorlar
Sıra Ayşen'deymiş
Kutusunu önce koyu kahve boyadık
sonra mum sürdük ve sonra krem rengine boyadık
kuruyunca zımparalayıp,eskitme yaptık
içini koyu kahve bıraktık
üzerindeki  kızı hamur üzerine dekopaj,
diğer çiçekleri de peçete yapıştırıp yaptık
verniklemeye vaktimiz kalmadı
yoksa iyice trafiğe kalacaktık
verniksiz olarak resimledik sizler için
beğenirsiniz inşallah:))))))
Asude'cim de sabun süslemeye bayıldı:)))))))
Bu sabunlar sonra dantel içine sarılıp,kutuya konulacaklar
Kırmızı mum üzerine de peçete yaptık,ama......
aceleye geldiği için resimleme işini,unutmuşuzzzzzz
yaşlandım mı ne:))))))))
nasıllar???????
herkese iyi akşamlar diliyorum

27 yorum:

bayanlariçinherşey dedi ki...

çok güzel olmuşlar.Ellerinize sağlık..

Fidan Başaran dedi ki...

teşekkürler sevgili glsah

41 kitchen dedi ki...

aslında ece hanıma sormak istiyordum ama siz de madem öğrencisisiniz size de sorabilirim:) ece hanım çok yoğun zaten. bu hamur dediğimiz şey tam olarak ne hamuru ve nereden temin edilebiliyor. ben de bir kaç deneme yapmak istiyorum. bu arada kutu çok şahane, tam bir kır evi tarzı olmuş. ellerinize sağlık

aksungur46 dedi ki...

fidoşum harika olmuş.ellerinize sağlık.

aksungur46 dedi ki...

fidoşum,ecenin hamuru beşiktaşta meydanın arkasındaki kırtasiye ve baskı yapan yerlerde satılıyor markasıEBERHART FABER-EFAPLAST CLASSİC fiatıda 6.5 veya 7 tl.her rengi var bilgin olsun istedim.

nestug dedi ki...

harikasınız elinize sağlık.
sevgiler

GÖNÜL dedi ki...

sevgili fidoş beğenilmezmi çok güzel olmuş :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Tatlım, herşeyi kapmışsın sen, şahane olmuş. Çok şeker bir kutu olmuş. Ellerinize sağlık. Sabunlar da çok ciciler... Ben de yapmak istiyoruuum...
Çok öptüm seni Fidoş'um.

Nedret dedi ki...

Beğenilmeyecek gibi değil ki:((
Asude Hanım'ın sabunlarını çok beğendim. Ben de denersem kızar mı acaba? Sevgiler.

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili tan'
Ece'nin maalesef öğrencisi değilim,çünkü sevgili Ece Ankara'da
yaşıyor
ben hiç kursa gitmedim
sadece giden arkadaşlardan aldığım temel bilgilerle yapıyorum
hamur işini ben bu blog sayesinde gördüm
creall marka ve eberhard faber marka model hamuru diye elişi malzemeleri satan yerlerde bulabilirsin

sevgili aksungur 46 beşiktaştaki kırtasiyelerde de olduğunu yazmış
fakat en önemli şey light olanı alın
çünkü normal olan ile arasında çok ağırlık farkı var
light olan çok hafif
kolay gelsin

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili Serpil'cim,
beğendiğin ve verdiğin bilgi için çok teşekkürler
öpüyorum

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili nestuğ,
sevgili gönül,
sevgili neduk
çok teşekkürler

Fidan Başaran dedi ki...

Serap'cım,
başla sabun işine sen de:)))))
Asude'ye bi gösterdim,gidene kadar
sırf sabun yaptı,
boyama işine hiç yüz vermedi:)))))
peçete işinde püf vereyim isterseniz
mutlaka peçetenin ana zemini ile peçetenin zemini aynı olsun
bu çok önemli
kolay gelsin sabun yapacaklara

41 kitchen dedi ki...

çok teşekkürler:) olsun bir kere de tanışmış olsanız kafidir benim için:)

ebru altin dedi ki...

Fidoş yine döktürmüşsün, ellerine sağlık... Kitap okuma ve herhangi bir sayfasından yola çıkarak görselleme fikrinize direk bittim. Ne güzel bir düşünce bu böyle, tebrik ederim gerçekten. Ama bak asıl ben şu sabunlara bayıldım. Dantel sonrası son halini çok merak ediyorum. Fotoları merakla bekliyorum...

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili brai,
çok teşekkürler
ben de dantelli hallerini merakla bekliyorum
Ayşen yapıcak
ben de görürsem resimler bloğa koyarım

minik dedi ki...

Fidooooooooş,ama ben kıskanıyorum şimdi kendimi gurbette hissettim bende (Hiç o taraklarda bezim olmamasına rağmen)sizle boyama yapıp keyif yapmak istiyorum.Ühü ühü :(((

Fidan Başaran dedi ki...

yavru kuşum,
sen iste yeter ki
bi koşu samsuna geliriz
boyama günü yapmaya:))))))
kuş gibi uçsaydık ne güzel olurdu
dimi yavru kuşum
sen ne beğendiysen söyle,ben sana
yaparım yavru kuşum

minik dedi ki...

Sen buralara gelirsinde ben sana boyama yaptırmaya kıyabilirmiyim Fidoşum....

Fidan Başaran dedi ki...

Yavru kuşum,
çok şekersin
bak İstanbul'a gelirsen beni görmeden gitmek yok,tamam mı:)))))

minik dedi ki...

Gidermiyim Fidoşum,gülüşüne fotoğraftan bayılıyorum,canlısını görme imkanını kaçırırmıyım.İnan Fransa dönüşü bile aklımdan geçtin ama öyle kısıtlı zamanım vardıki ...

Fidan Başaran dedi ki...

inşallah en kısa zamanda tanışırız
aklından geçmiş olmam bile çok sevindirdi beni:)))))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Samsun'a beraber gideriz belki Fidoş'cum. Ben de Samsun'luyum:)

Minik'cim ben tanıştım, çok güzel bir enerjisi var Fidoş'un. Bayıldım ona:)

Fidan Başaran dedi ki...

Serap'cım ne güzel olur valla:))))
ben de sana bayıldım gerçekten
çok sağol

Biljana dedi ki...

So cute and pretty:))
Hugs,Biljana

Fernanda Correia dedi ki...

Olá, espero que possas traduzir o meu obrigado por seres minha seguidora e se quiseres podes fazer comentários que eu vou instalar o tradutor.
Um beijinho de Portugal

Elmas Kalkanlı dedi ki...

Merhaba Fidoş, (Umarım böyle hitap etmemde bir sakınca yoktur)
Valla sizden gördüklerim, okuduklarımla küçük bir çerçeve yaptım. Malzemem çok sınırlıydı. Yavaş yavaş almaya başlıyorum. Nasıl olmuş, fikir verirseniz çok sevirim:) Sevgilerimle...