16 Mayıs 2012 Çarşamba

geleneksel Arnavutköy şenliği

merhabalar,
27 Mayıs 2012 pazar günü sabah 10 da başlayacak olan Arnavutköy şenliğimize hepinizi bekliyoruz.
İstanbul'da 2 tane Arnavutköy var, bizimki boğazda olan yani Bebek tarafı......
Belediyenin bando gösterisi ile başlıyor ve daha sonra canlı müzik v.s oluyor.
60 tane satış masası olacak.Zaten bu sene 10 masa biz blogger arkadaşların.....
ben,Serpil abla,Marifetli Peri,Zeynep Bayram,Nurdan,Emel,Özlem,Kafiye ve Serpil ablamın kurstan 2
arkadaşı ,masalarımızda sizleri yaptığımız cicilerle bekler olacağız.
Çok güzel vakit geçireceğinizden hiç şüpheniz olmasın.
Masa sahipleri fıstıklar, lütfen sizler de bloğlarınızda artık duyurmaya geçerseniz süper olur:))))))
27 mayıs pazar günü buluşmak üzere,
sevgiler

9 yorum:

Meral Sanatevi dedi ki...

aaa FİDOŞ BENDE GELİYORUMMMM,MASA ALMADIM AMA BÜTÜN GÜN ORDAYIM CANIMM:))

Fidan Başaran dedi ki...

Meral'cimmmmmm,aslansın sen valla
başımızın üstünde yerin var arkadaşım,kambersiz düğün olur mu hiç:))))))
arzu edersen ben de kalabilirsin
çok öptüm

Noblesse dedi ki...

benim gibi İstanbul'da oturmayanlar için fotolarla paylaşırsan sevinirim, iyi eğlenceler:)))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Fidoş'um, ben de Facebook2tan etkinlik olarak davet hazırlıyordum. Tam olarak nerede olacak? Kilise Meydanı diye biliyorum ama yanlış yazmak istemem...
Görüşmek üzere fıstığım:)

Meral Sanatevi dedi ki...

Canım ben cumartesi geleceğim Tunanın ünv.te yemeği var otelde kalacağız sabah kahvaltıdan sonra yanınızdayımm:)))ilerde bu teklifini değerlendiririm:)))

zeys dedi ki...

blogumda 3 kısıye sectıgı ayakkabıyı hedıye edıyorum beklerım :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

Fidan Başaran dedi ki...

Serap'cım,
kilisenin önündeki meydanda olucaz.
Meral'cim,
teklifim her zaman geçerli,sen gelicem de yeterki.

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Gelemiyoruz ama kalbimiz sizinle birlikte,bol satışlar ,iyi eğlenceler dilerim,sevgiler:))

Serpil türüt dedi ki...

meraba ben arnavutköy şenliğinden bilgi almak istiyorum bende bir masa almak istiyorum mümkünse bu konuyla kim ilgileniyor bilgi verirseniz çok sevinirim iyi günler