15 Mayıs 2011 Pazar

Arnavutköy şenliğinden kareler

merhabalarrrrrr:)))))
çok güzel bir gün geçirdim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.
merakla bekleyenler var da......
Serap'cım anladın sen:)))))))
her sene haziran ayının ilk pazarı olur bu şenlik normalde.
fakat seçimler dolayısıyla bu sene biraz erken oldu
ben daha vakit var derken alel acele ne varsa koydum masama....
satışlarım çok güzel oldu,çok memnun kaldım.
masa çok küçüktü ama idare ettik işte
uzun uzun yazmayı sevmiyorum
resimler konuşsun biraz da değil mi:))))))



ben ve sevgili komşum Zeliha ablam

Zeliha abla,ikizim Filiz ve Arnavutköy dernek başkanı Ayfer hanım

Bando takımı





Beşiktaş belediye başkanı İsmail Ünal

sevgili başkanımız bana masam önünde poz verdiydi aslında elinde benim yaptığım saksıyla, ama pozu yakalayamamışım.....saksısız olarak idare edin olur mu:))))))

Zeliha ablam yardıma muhtaç özürlü olan sevgili Suna'nın dantellerini satmaya çabalarken......



hepinizi öpüyorum

20 yorum:

fiamma dedi ki...

Fidoşcoğum ben seni yanlış anlamışım, Bebek tarafındaki deyince her yıl Bebek meydanında yapılan şenliğe gitmiş aklım. Şenliğin güzel ve bol satışlı geçtiğine ise ayrıca sevindim her şey çok güzel durmuş bir arada. Yanlış anladığım içinde aileyi mikser gibi karıştırıp durdum:Bade ile babası Bebek parkına gidiyordu onları sakın dedim engelledim, teyzemler açık hava-alışveriş dediler Bebek Parkına gidin dedim:))Yarın dönerler bana artık:(

Soraia Melo dedi ki...

Everything is beautiful..congrets !

Begonvilli Ev dedi ki...

Ne hoş bir etkinlik. Sizi ve emeği geçen herkesi kutluyorum.

Fidan Başaran dedi ki...

fiammacımmmmm çok şekersin
çorba etmişsinnnn:))))))
okurken koptum gülmekten
dear so artes,thanks
sevgili begonvilli ev,teşekkürler
bizsiz şenlik olmazdı,doğma büyüme arnavutköylü olarak

minik dedi ki...

Fidoşşşşşşş,sesini duymak çok güzeldi bu bir,konuşunca seni daha çok sevdim bu iki,İnşallah birgün karşılaşırız çoook öpüyorum bu üç......
Bu arada fotoğrafları büyütüp saksılarına baktım hakikaten çok güzeller.Ellerine sağlık....

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

ne kadar hoş bir etkinlik orda olmayı çok isterdim ah istanbul elinize ve yüreğinize sağlık

Fidan Başaran dedi ki...

minik kuşummmmmm,
ben de çok mutlu oldum sesini duyunca,ben de daha çok sevdim seni
sesin de çok güzel kendin gibi
en kısa zamanda bir araya geliriz inşallah
çok öptüm

Fidan Başaran dedi ki...

fikir projeleri inşallah seneye siz de gelirsiniz:)))))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Masa küçük ama dolu doluymuş Fidoş'um. Güzel geçtiğine çok sevindim canım. Herşey çok güzelmiş, gelemediğime daha çok üzüldüm şimdi...

aksungur46 dedi ki...

fidoşşşşş resimler de ben niye yokum bak şimdi kapris yapacağım.şaka şaka harika bir masan vardı.emeklerine sağlık.eve gelince saksıyı iyice inceledim.valla süper yaratıcı kızım benim seni çokkkkk öptüm.10 gün sonra buluşmak üzere kendine iyi bakkkkk

Fidan Başaran dedi ki...

Serap'cım seneye bekleriz:))))
Serpil ablacım senin makinanda ya resimler:)))))
iyi tatiller

Meral Sanatevi dedi ki...

Bayıldım, çok severm böyle etkinikleri gelebilseydim cüzdanım boşalmıştı..Seneye inşallah...

Fidan Başaran dedi ki...

Meral'cim seneye mutlaka bekleriz

Noblesse dedi ki...

böyle ortamları çok severim, orada olabilmeyi isterdim, satışlarınız iyi gitmiş, darısı diğer etkinliklerin başına:))

~*~ saskia ~*~ dedi ki...

I love all the pink in the pictures! x

Ece Aymer dedi ki...

Herşeyin güzel geçtiğine çok sevindim...Biz Ankara'lılara Arnavutköy'de bir şenliğe katılmak, Paris'te bir açık hava etkinliğine katılmak gibi geliyor...O kadar değerlisiniz siz İstanbul'lular ve İstanbul.. Ellerine sağlık, nasıl dolu dolu bir masa o öyle...Sizin gibi güleryüzlü masaya herkes uğramış anlaşılan... Darısı diğer etkinliklere...Tam sana yorum yazarken ufak bir kedi, köpek krizi yaşandı etrafımda...Keyboard bir yere, mouse bir yere uçtu, hepsini zor toparladım, baktım yazdığım yorum olduğu yerde kalmış... Zannettim ki, onlar düşerken acayip kelimeler ve harflere basılmış ve sana gitmiş!!! Artık ne yazdığımı anlamk için uğraşır dururdun...Çok fenalr, hala ellerim titriyor demin ki kapışma dolayısı ile... Bizim İstanbul işi birazcık sonraya ertelendi, maalesef yine burada olmam gerekiyor, planlanınca tekrar ararım...Çok çok öpüyorum.

Asiye VURAN dedi ki...

ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK MÜKEMMEL BİR ŞEY EL EMEĞİ SEVGİLER

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili noblesse,
bloğumda şenliği duyurmuştum
fakat ben de 2 gün önce öğrenince sizlere de geç duyurdum
inşallah seneye beklerim

Gülcan dedi ki...

çok güel bir etkinlik masadakilerde çok hoş olmuşlar hayırlı cumalar.

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili asiye, gülcan çok teşekkürler
seneye bekleriz