16 Aralık 2010 Perşembe

yılbaşı sabunlarım

Merhabalarrrrr,
herkes harıl harıl yılbaşı için bir şeyler yapıyor ve
baktıkça da aşka geliyorum.....
Ben de habire sabun süslüyorum.
Daha önce torbalarını yayınlamıştım ve şimdi de
farklı kumaştan torbalarını ve içindeki sabunlarını
sizlere sunmak istiyorum......
Yayınlamakta geç kalmamın sebebi,
yaptıklarımı gören arkadaşların satın almalarıydı.
Pazar günü yine almak için arkadaşlar gelecekler.
Bu nedenle,az önce resimledim.
Fakat hava çok kapalı,resimler pek net çıkmadılar.
2 farklı boydan yaptım.
Büyük boy sabundan torba içinde 3 adet,
küçüğünde ise 4 adet var.
Her 2 torba fiyatı da aynı, 10 TL (kargo hariç).
Sipariş alınır seve seve......












mutlu kalın

küçük

29 yorum:

ruşyena dedi ki...

ne hoş olmuşlar... ellerine sağlık fidoşcum...
torbalara da mı dekopaj uyguladın? çok hoşlar... çok...

Fidan Başaran dedi ki...

Teşekkürler Ruşen'cim.
evet,torbalara da peçete yapıştırdım ve sonra simledim.
evde vardı bu kumaşlar,
onları değerlendirdim.

lolipu dedi ki...

kadar güzel bir fikir:)) torbaları ile çok şık bir hediye:))

Nilgün Komar dedi ki...

fidoşum çok güzel olmuşlar ellerine sağlık!

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel olmşlar

ruşyena dedi ki...

o halde cevabından emin olmak istediğim bi soru daha sorabilir miyim... :)
peçete transferi mi, bilgisayar çıktısı mı kullandın?
yanıtların için çok teşekkür ederim... müthiş beğendim..kızçemin çeyizine yapmak istiyorum. :)

Lavanta Bahçesi dedi ki...

sen seri üretim yapıyormuşsunda haberiiz yokmuş :) elerin dert görmesin

huuuubakbi dedi ki...

çok hoş olmuşlar canim,ellerine sağlık

gez gör arpacık dedi ki...

Harikalar, ellerinize sağlık. Baktıkça içim açıldı:)

Nedret dedi ki...

Çok yaşa. Ne kadar güzel olmuşlar. Sevgiler.

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili lolipu,sevgili çelebi 74,
sevgili adavedeniz,sevgili mormenekşeler,sevgili lilahandcraft,sevgili neduk
çok teşekkürler

Fidan Başaran dedi ki...

ruşen'cim,
peçetenin kendisini yapıştırdım kumaşa da.
3 kata ayırıp,tek kat olarak peçete tutkalı ile yapıştırdım.
ama torba içine asetat, naylon falan koy ki,alt kısım da yapışmasın.
arada da elini torbaya sokup,üst tarafı asetattan ayır ki,
üst taraf ta asetata yapışıp kalmasın.

Fidan Başaran dedi ki...

Lavanta bahçem,
tiyoyu vermiştim ama.....
takip etmedin beni demek ki:)))))
fırsat olup yayınlayamadan yapılanlar satıldı.
bunlar da inşallah pazar günü satılacaklar
yoksa yine resimleyemeyecektim
aslında hepinizin fikirlerini çok merak ediyordum

hobivakti dedi ki...

Woooww harika olmuş bunlar :)

Ellerine, emeğine sağlık.

Çok beğendim.

Fidan Başaran dedi ki...

demek woooww sevgili hobivakti:)))
çok teşekkürler

aksungur46 dedi ki...

fidoşum hamarat kızım ne güzellikler yapmışsın.hayran kaldım ellerine sağlık sevgilerrrrrrrr

Fidan Başaran dedi ki...

çok teşekkürler Serpil ablacım

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çalışıyormuş benim arkadaşım... Çok güzel fikir, çok güzel uygulama. Eline sağlık Fidoş'cum. Görüşmek üzere, sevgiler.

herşeyden azıcık dedi ki...

Fidoşum ben kıyamam bunları kullanmaya çok güzeller ellerine sağlık.

Fidan Başaran dedi ki...

serap'cım sağol arkadaşım
boş duranı allah sevmezmiş:)))))
sevgili herseyden azıcık teşekkürler

Dominika dedi ki...

oofff !! harikalar.. ellerine sağlık :)) çok beğendim,bayıldım :)

eli dedi ki...

cok güzel olmuslar, süper bi fikir.
ben de haci sakir sabunlarini cok seviyorum. sadece etrafina bir kurdele bagliyorum. otantik oluyor. :-)

sevgiler eli

Ece Aymer dedi ki...

Merhabalar,
Mesajını dün gördüm ama ancak bugün sana uğrayabildim...
Sabunlarını gözlerim faltaşı olmuş vaziyette inceledim...İnanılmaz güzel olmuşlar...Çok özendim...Yılbaşı resimleri herşeyden çok yakışmış...Ne kadar güzel bir hediye olur bir arkadaşa giderken, fiyatları da çok makul olmuş çünkü... ellerine sağlık, harika olmuşlar...Seninle gurur duyuyorum sevgili İstanbul'lu arkadaşım...

Tekrara kanalB'de olmak çok güzel...Sakin sakin istediğim şeyi anlattım ve bu seferki programlar sizler için çok yararlı olacak, sakın kaçırmayın...Paparazzilik görevine çok seviniyorum çünkü program arşivinden yükleyip herhangi bir programımı seyretmişliğim olamıyor. Hiç kendimi göremiyorum.O yüzden senin blogda kendimi görmem iyi oluyor..." Hımmm, iyi ki bu kolyeyi takmışım, ayyy nasıl ağzımı eğriltmişim, aman ne çok gülmüşüm" gibi yorumlarla gülümseyerek resimlerini inceliyorum...Her zaman tüm sadık arkadaşlığın için seni kocaman kocaman kucaklıyorum.

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili dominika,
sevgili eli teşekkürler.
Sevgili Ece'cim,
sabun peçetelemeyi de senden öğrendim ve bu şekilde sezona uydurdum....
beğenmene çok mutlu oldum arkadaşım
paparazilik görevime son hız devam,madem hoşuna gitti,çok sevindim

allsocute dedi ki...

a aaaa! harika olmuslar :)

DaRmAn dedi ki...

süperrrr...süperrr.. ve bayıldımm.. emeğine sağlık ;)

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili all so cute ve
Darman
çok teşekkürler

minikmini dedi ki...

çok güsel olmuşlar,torbalar da çok şirin,ellerinize sağlık

eli dedi ki...

merhaba, pecete transferi sevdigini biliyorum, bu yüzden seni blogumdaki pecete kolleksiyonu cekilisine davet ediyorum. buyur gel :)

sevgilerle eli